Sudah Tidak Menulis di Sini?

Bismillah.

Selagi hayat ada, mana mungkin aku berhenti menulis.
Selagi hayat ada, mana mungkin aku berhenti menulis.

Apa khabar sahabat pembaca sekalian? Saya doakan, semoga kehidupan dan hari-hari yang kalian lalui berlalu dengan aura positif dan setiap ujian tidak melemahkan perjuangan dan misi anda dalam kehidupan. Teruskan kuat dan tabah.

Saya tahu, agak lama saya tidak menulis di sini. Sudah beberapa minggu sejak kemaskini yang terakhir, ya saya sedar. Tapi itu tidak bermakna sekali-kali saya sudah berhenti menulis. Saya akan terus menulis walau apapun.

Cumanya ada nak bagitahu sesuatu. Selain blog ini, insya-Allah blog baru saya akan aktif untuk penulisan-penulisan seterusnya. Jadi, bagaimana dengan blog ini? Blog ini, insya-Allah akan terus aktif dan wujud. Saya takkan lupa, dengan blog ini segalanya bermula. Bahkan, niat yang dulunya kenapa saya buat blog ini masih segar dalam hati dan ingatan. Setiap inci azam dalam hati, masih segar dari ladang.

Untuk blog baru, boleh klik www.suhana.co

Kalau rasa-rasa rindu saya di sini, boleh ke blog baru saya. Kalau ada yang rindulah, kan. Sementara itu dipersilakan juga untuk akses artikel-artikel lama dalam blog ini sejak diwujudkan dari tahun 2010. Ya, usia blog ini sudah mencapai enam tahun alhamdulillah. Masih bertahan dan akan terus bertahan. Dan yang pentingnya, insya-Allah ada rancangan yang sedang saya rangka untuk blog Cinta Ilahi ini.

Mohon doa dari kalian, ya!

Suhana Amiril
Sedang menuntut dalam jurusan Syariah dan Undang-Undang. Aktif dalam penulisan di blog peribadi beliau (http://cintailahi.com). Merupakan seorang penulis buku amateur, dan telah mempunyai buku yang telah terbit. Antara matlamat beliau dalam hidup adalah berjihad melalui pena.

2 Comments

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *