Blog Cinta Ilahi Rotating Header Image

Karya Kedua : Kerana DIA Tuhanku

Bismillahirrahmaanirrahiim.

Karya kedua - buah oren - Kerana Dia Tuhanku

Karya kedua – buah oren –
Kerana Dia Tuhanku

Saya gembira sangat ni.
Tsumma walhamdulillah!

Karya kedua dalam perjalanan untuk terbit. Cover dah keluar. Saya dimaklumkan, dalam bulan depan bakal terbit. Yang pastinya, sebelum PBAKL 2015 dah terbit.

Alhamdulillah.

Semua ini adalah kurnia Tuhanku. Tiada sedikit pun kerana upayaku kalau bukan kerana restu-Nya. Doa dan sokongan ibu bapa, dan sahabat-sahabat yang mendoakan, para penulis senior yang selalu menyokong, guru-guru dalam penulisan yang selalu memberikan semangat dan qudwah dalam tingkah, semoga Allah balas kebaikan yang diberikan, dengan ganjaran yang lebih baik!

Belum laju. Tapi sedang me-laju.
Bi iznillah.

🙂 🙂 🙂 🙂

FAQ : Mana nak dapatkan buku ni?

Boleh dapatkan dari Karangkraf Mall, kedai-kedai di seluruh Malaysia, atau boleh dapatkan dari saya sendiri bila sudah terbit (dan ada stok saya) nanti.

Begitu tulis saya di dinding facebook apabila mendapat final cover untuk buku kedua saya. Orang pertama yang saya kongsikan mengenai berita ini dari awal proses sehingga ke sudah?

Mama dan Bapak.

Semoga Engkau menerima perbuatan ini, wahai Allah. Semoga Engkau berlembut denganku dalam aku berlembut dengan jiwaku dan jiwa sekelilingku. Semoga Engkau tidak lekang merasakan aku bahawa Engkau sentiasa ada, dan segala masalah serta kerunsingan di jiwa tidak kekal selamanya, merasakan aku meresap ke dalam jiwa bahawa kesulitan itu akan ditindih dengan kemudahan. Engkau adalah segalanya. Segalanya kerana Engkau.

Baik. Untuk ini sudah siap. Now, siapa sedang menunggu untuk buku ke-3?
Hahaha. *kenyitmatadengankamu

Semoga ALLah merahmati.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *