Blog Cinta Ilahi Rotating Header Image

July 25th, 2012:

Something That Called Heart

Bismillahirrahmaanirrahiim.

So many things that I want to share. Yet so little time.

“Awak, kenapa muka awak sangat merah? Awak nangis ke?” ditanya.
“Huh? Err, tak tau. Biasa je kot. Muka tak cantik memang macam ni.” Sengih.

Bila tengok di cermin, memang muka sedang merah. Macam pakai blusher pun ada. Rupanya ALLAh Ta’ala nak hadiahkan demam pada bulan yang mulia ini. Memang agak mujahadah. Selesema, berapa sahaja helaian tisu menjadi buangan.

“Asal datang sini je mesti demam.” Hahaha. Dia gelak.
Sengih lagi, “Perubahan cuaca kot. Panas kat sini lain bahangnya.”

Terharu dengan seorang sahabat, merangkap senior juga merangkap seorang adik yang sudi datang ke bilik yang berada di tingkat 4 untuk menghantarkan makanan, KFC. Takda selera makan, tapi kena makan juga. Menghargai. Haila, jazaakillahu khair!

(more…)